FAQ - VANLIGA FRÅGOR

HUR GÅR DET TILL?

Du får tillgång till en så kallad kursportal, där alla lektioner och uppgifter finns lagrade. En gång i veckan får du tillgång till en ny modul med lektioner och uppgifter (antalet veckor varierar beroende på kurspaket).

När du fått tillgång till alla moduler, så har du tillgång till allt material i ytterligare ett antal veckor, sammanlagt i tre månader.

Stöd och support ifrån kursledaren får du strukturerat vid två tillfällen varje vecka, tisdagar och fredagar.

Dessutom har du tillgång till ett gemensamt digitalt kursforum under hela kursens gång för att diskutera frågor, ladda upp resultat av uppgifter för feedback mm.

Se mer om de olika kurspaketen här.

VI ÄR FLERA I VÅR ORGANISATION SOM VILL GÅ KURS - RÄCKER DET MED ETT KONTO/INLOGGNING FÖR OSS?

Nej, inloggningen är personligt och knutet till en person. När du går med så använder du din egen inloggning i forum mm och har därmed rätt att personligen ta del av våra kurser. Se våra köp- och användarvillkor här.

Givetvis kan vi hantera flera personer/konton i samma betalning (både via kreditkort och faktura).

Kontakta oss för mer information här: team@seemanagement.se

NÄR FÅR JAG TILLGÅNG TILL KURS OCH FORUM?

Så fort du har köpt en av kurserna, så får du ett mail med all informationen du behöver för att logga in. Mailet skickas till samma e-postadress som du angav vid köpet.

PASSAR EN ONLINEKURS MIG?

Ja, absolut!

Du kan logga in närsomhelst på dygnet och gå kursen eller ställa dina frågor i forumet. Vi har strukturerad support två gånger i veckan i forumet. Du kan alltid skicka in frågor som du vill ha svar på innan själva supporttillfället och se svaret under tiden alternativt efterhand.

Vi svarar även löpande på alla frågor i forumet. Vi har som målsättning att svara inom 48 timmar.

Onlinekurserna är pedagogiska och lättsamma och lektionerna kan du gå vid tillfälle (på dygnet/i veckan) som passar dig. Lektionerna är mellan 5-15 minuter långa.

INGÅR PERSONLIG COACHING ONLINE I KURSEN?

Du får löpande hjälp och vägledning genom vårt forum. Vi erbjuder ingen coaching via telefon/e-post/e-möten inom ramen för kursen, utan det sker skriftligt via forumet.

Vill du ha mer personlig coaching så finns givetvis den möjligheten, men det ingår inte i kursen. Då bokar vi en träff via telefon alternativt videosamtal på nätet och du kan direkt få hjälp med det du behöver.

Du kan även boka personlig coaching utan att gå en kurs här

KAN JAG BETALA VIA FAKTURA ELLER KREDITKORT?

Ja, visst kan du det!

För att anmäla dig och betala via faktura, skicka ett mail till team@seemanagement.se med uppgifter om:

  • namn och mailadress till aktuell kursdeltagare
  • uppgifter om namn på din organisation, organisationsnummer och fakturaadress
  • fakturareferens och/eller beställningskod om sådan behövs

Du får sedan en bekräftelse via mail. Betalningstid för fakturan är 10 dagar.

Via anmälningsformuläret till aktuell kurs kan du beställa kursen och betala med kreditkort.

KAN JAG ÅNGRA MIG?

pengarna tillbaka.jpgJa, visst!

Normalt har man ingen ångerrätt om man köper kursen som organisation, men för denna kurs har du 10 dagars möjlighet att ångra ditt köp – oavsett anledning! Pröva kursen och om du inte är nöjd får du pengarna tillbaka.

Köper du kursen som privatperson har du 14 dagars ångerrätt. Se mer här.

JAG HITTAR INTE SVARET PÅ MIN FRÅGA HÄR...?

Ingen fara. Vi hjälper dig gärna! Skicka ett mail till team@seemanagement.se så återkommer vi så snart vi kan.